1.  Zarządzanie danymi osobowymi:
  1. Właścicielem Serwisu primawycieraczki.pl jest firma Prima Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, NIP: 8762480416, ul. ul. Rapackiego 64 86-300 Grudziądz.

     

  2. Administratorem Twoich danych osobowych jest firma Prima Sp. z o.o., jw., zwana dalej „Administratorem”.

     

  3. Administrator przetwarza Twoje dane, ponieważ jesteś zainteresowany:
  • otrzymywaniem wiadomości na temat nowych treści na serwisie, np. poprzez newsletter;
  • otrzymaniem informacji na temat oferty współpracy marketingowej
    z Administratorem;
  • uczestnictwem w spotkaniach, konsultacjach, szkoleniach lub innych wydarzeniach organizowanym przez Administratora;
  • zakupem produktów i usług Administratora;
  • komentowaniem treści zamieszczonych na serwisie za pomocą narzędzi
    do tego celu przeznaczonych np. system Disqus.

     4. Administrator, za pośrednictwem Serwisu oraz innych form komunikacji zbiera i przetwarza poniżej wyszczególnione dane osobowe Użytkowników przekazywane podczas procesów rejestracji w Serwisie:
    imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, … itp.

 

 5. Administrator dokłada wszelkich starań, by chronić Ciebie i Twoje dane 

i zapewnia, że są one:

  • przetwarzane zgodnie z prawem;
  • zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami;
  • merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

6. W celu obsługi zapytania czy realizacji usługi Administrator może przekazać Twoje dane innym podmiotom, takim jak np.

  • firmy kurierskie i pocztowe (w celu dostarczenia produktów, usług, czy materiałów promocyjnych);
  • firmom pośredniczącym w płatnościach elektronicznych (w celu obsługi płatności za produkty i usługi);
  • podmiotom i podwykonawcom świadczącym usługi prawne, marketingowe, informatyczne i księgowe (w celu kompetentnej obsługi Twojego zapytania lub realizacji zamówionej przez Ciebie usługi czy zamówionych treści).

Wszystkie podmioty, którym Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych gwarantują stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa.

7. Cel i czas przetwarzania danych.
Cel 

„Przetwarzanie Państwa danych osobowych pozwala nam na świadczenie usług m.in. utrzymanie Państwa konta, realizowania zamówień, kontakt związany z wykonaniem umowy, a także przesyłanie informacji marketingowych (w tym  newslettera).”

Czas

 “ Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz na czas zgodny z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem przedawnienia roszczeń oraz zobowiązań podatkowych.
Dane osobowe na przetwarzanie, których wyrazili Państwo zgodę będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Państwa zgody.

    8. Informacja o prawie do przeglądania, poprawiania, kasowania danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym).

    Użytkownik w każdej chwili ma prawo wglądu i zmiany swoich danych osobowych, a także żądania od Administratora niezwłocznego ich usunięcia („prawo do zapomnienia”).”

    Żądania z zakresu przetwarzania danych osobowych mogą Państwo zgłaszać mailowo na adres administratora danych – biuro@primaczysto.pl

    Twoje dane osobowe mogą być przekazywane operatorowi płatności oraz firmie kurierskiej

    Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych, w przypadkach gdy podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora. W celu skorzystania z powyższych uprawnień należy przesłać Administratorowi odpowiednią wiadomość pocztą elektroniczną na adres: biuro@primaczysto.pl 

    Zasady związane z realizacją wskazanych praw zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO.

    9. Administrator zobowiązuje się do dołożenia starań w celu zachowania należytego zabezpieczenia danych osobowych Klienta. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

    Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

    1. Jeżeli chcesz skontaktować się z Administratorem Twoich danych osobowych
      w jakiejkolwiek innej sprawie, napisz na adres e-mail: serwis@primaczysto.pl

     Pliki cookies

    1.

    Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli informacje tekstowe przechowywane na urządzeniach końcowych (jak np. komputer czy smartfon), które może odczytywać system teleinformatyczny Administratora (cookies własne) lub podmiotów trzecich, np: Google, Facebook i innych.

    2.

    Serwis wykorzystuje cookies sesyjne (wygasające po zamknięciu przeglądarki) oraz cookies trwałe (przechowywane na urządzeniu końcowym i rozpoznające Ciebie przy kolejnej wizycie na serwisie).

    3.

    Przy pierwszej wizycie na serwisie zostajesz poinformowany o plikach cookies oraz poproszony o zgodę na ich przetwarzanie.

    4.

    Pliki cookies możesz w dowolnym momencie usunąć ze swojej przeglądarki. Ich usunięcie może jednak spowodować, że serwis nie będzie działał poprawnie. Informację o tym, jak to zrobić znajdziesz w sekcji „Pomoc” używanej przeglądarki internetowej lub jej ustawieniach bądź preferencjach.

    5.

    Cookies są wykorzystywane do zapewnienia prawidłowego działania serwisu, jak również do celów analitycznych, społecznościowych i marketingowych, w tym:

    • badania statystyk serwisu;
    • rozpoznania wykorzystywanego urządzenia końcowego, statystycznych danych demograficznych i geolokalizacyjnych;
    • zachowania preferencji użytkownika (np. ustawienia wyglądu, ostatnio oglądanych podstron);
    • udostępnienia możliwości logowania i utrzymania sesji;
    • badania preferencji użytkowników w celu dostosowania usług i produktów.
    0
      0
      Twój koszyk
      Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu
        Oblicz koszty wysyłki